Пошук по сайту

Біологія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/7
  1   2   3   4   5   6   7
f:\metod_otdel\book covers pics and scans\pearson pics\logo partner dinternal.jpg


Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

NEXT MOVE 2 (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: NEXT MOVE 2 (Семестр 1)


Вступний модуль: Starter Unit

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я, друзі. Світ навколо мене.







Starter Unit:

Ст. 4–5
Teachers Multi-ROM:

Diagnostic test


Моя кімната.

Описувати людей та предмети.
Запитувати та інформувати.


Кімнати.

Меблі.

Настрій.

Якісні прикметники.

Дієслова to be, have got,структури there is/are, займенники, присвійний відмінок


Слухати, читати та знаходити відповідь

Знайомство. Привітання.

Опис своєї кімнати.

Розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається.
Активно застосовувати мову, що вивчається.



ст. 4-5







Starter Unit:

Ст. 6-7


Люди. Країни та національності

Місця у місті. Речі повсякденного вжитку. Країни. Національності.




Відповіді на запитання, заповнення пропусків.

Опис малюнків.

ст. 6-7



Starter Unit:

Ст. 8-9

Знайомство з новими друзями.

Хобі та інтереси підлітків.



Читати про уподобання підлітків.
Слухати та обирати правильний варіант відповіді, заповнювати пропуски.

Письмо. Заповнювати особисту інформацію.

Опис підліткового клубу.
ст. 126

Модуль 1: Play the Game!

Тематика ситуативного спілкування: Спорт (види спорту, спортивні уподобання).








Unit 1:

Ст.10

Мої улюблені спортивні ігри

Запитувати та розповідати про інтереси та захоплення. Розповідати про свої можливості. Висловлювати своє ставлення. Розпитувати та надавати інформацію.


Назви видів спорту



Читання: заповнення пропусків

Розповідати про свої захоплення. Робота в парах та групах

Уважне ставлення до захоплень інших людей. Ефективна співпраця під час роботи в

парах.
Вміння проводити інтерв’ю. Розвиток логічного

мислення

ст. 8



Unit 1:

Ст.11

Мої спортивні захоплення.

Інтереси та захоплення



Читання: встановлення відповідності. Аудіювання: відповіді на запитання.

Опис видів спорту.

Робота в парах та групах.

ст. 9



Unit 1:

Ст.12

Який твій найулюбленіший вид спорту?




Простий теперішній час (affirmative, negative, questions) Вимова закінчення дієслів у формі 3 особи однини.




Заповнення пропусків, відповіді на запитання

ст. 10



Unit 1:

ст.13


Утвори слово!

Складні іменники на позначення спортивного приладдя.

Структура V+ -ing

Аудіювання: встановлення відповідності. Читання: вибір правильного варіанту відповіді, заповнення пропусків

Робота в парах та групах. Письмо: опис предметів


ст.11



Unit 1:

ст.14-15

У що ти граєш?

Лексика ведення спортивної гри

Прийменники місця: behind, in, in front of, next to, on, under

Аудіювання: відповіді на питання

Робота в парах та групах: опис ведення спортивної гри

ст.12



Unit 1:

Ст.14-15

Мені подобається теніс.






Прислівники частоти.
Читання: заповнення пропусків. Аудіювання: відтворення діалогу.

Робота в парах та групах: частотність виконання дії.


ст.13



Unit 1:

Ст.16


Забобони зірок спорту.



Інтереси та захоплення



Читання: відповіді на питання, встановлення відповідності.

Аудіювання: вибір правильного варіанту відповіді.




ст.14



Unit 1:

Ст.17



Мої уподобання у спорті.


Інтереси та захоплення




Правила пунктуації.

Письмо: улюблений вид спорту.

ст.15



Unit 1:

Teacher’s Multi-ROM

письмо


Спорт у моїй країні



Photocopiable materials: Writing 1 (page 1)

Teacher’s Multi-ROM

-письмо

Unit 1



Unit 1:

Ст.18

Пригадаймо вивчене!

Консолідація лексичного матеріалу

(Unit 1)

Консолідація граматичного матеріалу

(Unit 1)




Диктант.

Робота в парах та групах: моє ставлення до спорту.

ст.127



Unit 1:

Ст.19

Цікаві факти про футбольний м’яч

Форма, міри розміру




Читання: відповіді на питання, встановлення відповідності. (CLIL: Math)





Підготовка до проекту



Unit 1:

Ст.19

Проектна робота: Мій улюблений вид спорту

Спорт, математика







Робота в парах та групах: спортивне приладдя улюбленого спорту




Завершення проекту



Unit 1:WB Ст.86-87


Мої уподобання в спорті.

Спортивні ігри, інтереси, захоплення.

Простий теперішній час (affirmative, negative, questions) Вимова закінчення дієслів у формі 3 особи однини. Структура V+ -ing. Прислівники частотності.




Письмо: переклад, заповнення пропусків, порядок слів у реченні.




Ст.86-87




Unit 1: WB Ст.104

Ст.123

У що ти граєш щодня?

Спортивні ігри, інтереси, захоплення.

Вимова закінчення дієслів у формі 3 особи однини.

Читання: встановлення відповідності. Аудіювання: розподіл слів на групи.

Опис малюнків




Ст.104




Unit 1: WB Ст.113



Як ти ставишся до спорту?











Аудіювання: відповіді на запитання, T/F

Говоріння: діалог про ставлення до спорту. Заповнення пропусків.




Підготувати діалог



Unit 1:

Teachers Multi-ROM

Я і спорт.

Photocopiable materials: Grammar activities 1(*); Vocabulary activities 1(*) ; Reading and Listening 1(*);





Написати 10 речень про себе
  1   2   3   4   5   6   7

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна/групова робота (обговорення переваг/недоліків сучасних засобів комунікації )

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Календарно-тематичне планування з предмету «Екологія»
Календарно-тематичне планування для 11 кл складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: природничо-математичний...

Календарно-тематичне планування вивчення курсу «географія: материки І океани»
Вашій увазі пропонується календарно-тематичне планування з географії для 7 класу, присвячене викладанню курсу «Географія: материки...

Календарно-тематичне планування: Cosmic Kids 1

Уроку
Календарно-тематичне планування з географії для 6 класу за новою програмою на 2015/2016 навчальний рік

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків біології у 8 класі
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




b.ocvita.com.ua
Головна сторінка