Пошук по сайту

Біологія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/7
  1   2   3   4   5   6   7
f:\metod_otdel\book covers pics and scans\pearson pics\logo partner dinternal.jpg


Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

NEXT MOVE 1 (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: NEXT MOVE 1 (Семестр 1)


Вступний модуль: Starter Unit

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я, друзі. Школа. Шкільне життя.







Starter Unit:

Ст. 4–5
Teacher’s Multi-ROM:

Diagnostic test


Моя класна кімната.

Описувати людей та предмети.
Запитувати та інформувати.


Країни. Національності.

Шкільне приладдя.

Дні тижня.




Слухати, читати та знаходити відповідь

Знайомство. Привітання.

Опис шкільного приладдя.

Розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається.
Активно застосовувати мову, що вивчається.



ст. 4-5







Starter Unit:

Ст. 6-7


Моя школа.




Дієслово to be

Вказівні займенники





Письмо: Побудова простих та запитальних речень.

Опис шкільної кімнати.

ст. 6-7



Starter Unit:

Ст. 8-9

Знайомство з новими друзями.

Хобі та інтереси підлітків.



Читати про уподобання підлітків.
Слухати та заповнювати пропуски.




Робота в парах та групах.

Опис підліткового клубу.
ст. 126

Модуль 1: My World

Тематика ситуативного спілкування: Види відпочинку; захоплення; вільний час.








Unit 1:

Ст.10

Мої улюблені речі.

Запитувати та розповідати про інтереси та захоплення. Розповідати про свої можливості. Висловлювати своє ставлення. Розпитувати та надавати інформацію.


Предмети повсякденного вжитку



Аудіювання: встановлення відповідності

Опис предметів.

Робота в парах та групах.

Уважне ставлення до захоплень інших людей. Ефективна співпраця під час роботи в

парах.
Вміння проводити інтерв’ю. Розвиток логічного

мислення

ст. 8



Unit 1:

Ст.11

Мої захоплення.

Інтереси та захоплення



Читання: відповіді на питання

Розповідати про свої захоплення. Робота в парах та групах

ст. 9



Unit 1:

Ст.12

Яка твоя найулюбленіша річ?




Структура Have got/has got (affirmative, negative, questions) Вимова скорочених та повних граматичних структур.





Робота в парах та групах (запитання-відповіді).

ст. 10



Unit 1:

ст.13


Вгадай прикметник!

Прикметники для позначення свого ставлення до фактів та предметів.




Аудіювання: встановлення відповідності

Робота в парах та групах. Письмо: опис предметів


ст.11



Unit 1:

ст.14-15

Що у тебе в кімнаті?




Прийменники місця: behind, in, in front of, next to, on, under

Аудіювання: відповіді на питання

Робота в парах та групах: опис місцезнаходження предметів

ст.12



Unit 1:

Ст.14-15

Це – мій компютер.






Присвійні займенники, possessive’s

Робота в парах та групах: приналежність предметів.


ст.13



Unit 1:

Ст.16


Моя колекція.



Інтереси та захоплення



Читання: відповіді на питання, T/F.

Аудіювання: встановлення відповідності, відповіді на питання.




ст.14



Unit 1:

Ст.17



Мої уподобання.



Інтереси та захоплення




Правила пунктуації.

Письмо: особистий профіль.

ст.15



Unit 1:

Teacher’s Multi-ROM

письмо


Напиши про себе



Photocopiable materials: Writing 1 (page 1)

Teacher’s Multi-ROM

-письмо

Unit 1



Unit 1:

Ст.18

Пригадаймо вивчене!

Консолідація лексичного матеріалу

(Unit 1)

Консолідація граматичного матеріалу

(Unit 1)




Диктант.

Робота в парах та групах: місцезнаходження предметів.

ст.127



Unit 1:

Ст.19

Відомі картини.

Мистецтво, живопис




Читання: відповіді на питання, встановлення відповідності. (CLIL: Art)





Підготовка до проекту



Unit 1:

Ст.19

Проектна робота: Моя улюблена картина.

Мистецтво, живопис







Робота в парах та групах: відомі картини/художники 20го століття




Завершення проекту



Unit 1:WB Ст.86-87


Мої уподобання.

Предмети повсякденного вжитку

Структура Have got/has got. Присвійні займенники, possessive’s.




Письмо: переклад, заповнення пропусків, порядок слів у реченні.




Ст.86-87




Unit 1: WB Ст.104

Ст.123


Чим ти користуєшся щодня?

Предмети повсякденного вжитку

Вимова скорочених форм










Ст.104




Unit 1: WB Ст.113



Де твої речі?












Аудіювання: встановлення відповідності

Говоріння: діалог про місцезнаходження предметів

Відпрацювання вимови.




Підготувати діалог



Unit 1:

Teachers Multi-ROM

Похід у бюро знахідок.

Photocopiable materials: Grammar activities 1(*); Vocabulary activities 1(*) ; Reading and Listening 1(*);





Написати 10 речень про себе
  1   2   3   4   5   6   7

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна/групова робота (обговорення переваг/недоліків сучасних засобів комунікації )

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Календарно-тематичне планування з предмету «Екологія»
Календарно-тематичне планування для 11 кл складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: природничо-математичний...

Календарно-тематичне планування вивчення курсу «географія: материки І океани»
Вашій увазі пропонується календарно-тематичне планування з географії для 7 класу, присвячене викладанню курсу «Географія: материки...

Календарно-тематичне планування: Cosmic Kids 1

Уроку
Календарно-тематичне планування з географії для 6 класу за новою програмою на 2015/2016 навчальний рік

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків біології у 8 класі
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




b.ocvita.com.ua
Головна сторінка