Пошук по сайту

Біологія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

7 клас Мета

7 клас Мета





Уявна подорож-гра

7 клас

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Південна Америка»; розширити знання з теми і вдосконалити навички та уміння роботи з картами, характеризувати головні ознаки материка; розвивати пізнавальний інтерес до вивченої теми і уміння працювати з додатковими джерелами знань, мислити, аналізувати, виділяти головне, робити висновки. Виховувати у учнів шановливе ставлення до навколишнього середовища.

Обладнання: фізична, політична карта Південної Америки, контурні карти, роздаткові завдання, пазли, комп'ютерна презентація.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

(Кожен хто відвідує урок отримує заздалегідь білет на літак)

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення теми й мети уроку :

Учитель. Діти! Сьогодні ми завершуємо вивчення теми «Південна Америка». На уроці ми узагальнимо та систематизуємо знання про Півде нну Америку. Визначимо, чи добре ви засвоїли матеріал, чи немає прогалин у ваших знаннях. А допоможе це нам з'ясувати наша уявна подорож-гра. А умови гри такі: працюємо командами (3 команди ), за кожну правельну відповідь команда отримує картку зі смайлом.(а допомогати нам будуть наші стюардесси.) Отже, вирушаємо до Південної Америки.

1.Розминка.

Завдання 1.

Учитель. До вашої уваги твір учня, який не систематично готується до уроків географії. Якщо ви не згодні з відповіддю, вдарте в долоні.

Подорож до Амазонії

Настав час нашої подорожі до Південної Америки, найбільшого материка планети, що лежить у східній півкулі, яку Гумбольдт назвав «Новий Світ».

Під крилом літака найдовша річка світу – Амазонка, яку заслужено називають «Матір'ю морів». Свої води вона несе в Тихий океан. Довго підшукуємо місце для посадки літака і нарешті приземляємося на полі одного з фермерів, яких тут називають гаучо.

Після довгого перельоту в голові шуміло, і нам здалося, що це муха Це-це. Ми швидко подалися до лісу, але раптом кроків за десять від нас прострибав велетенський рудий кенгуру, мабуть. Він злякався хижого рику тигра. Ми зайшли в хащі сельви. Яка краса! Стрункі евкаліпти підіймалися вгору на сотню метрів, а їхні стовбури були обплетені ліанами. На одній із них ми й побачили горилу, яка кинулася тікати і зникла за розлогими баобабами. Ми рушили далі, бо хотіли дістатися до підніжжя Кіліманджаро ще до настання ночі. Стояла страшенна спека, і від сухого повітря пересохло в горлі.

Настала світла тропічна ніч. Зупинилися на перепочинок і ще довго слухали спів кондора в нічний тиші.

Завдання 2.( Вчитель презентує слайд шоу. 1 хв. На кожне завдання.)

Виберіть правильну відповідь.

1. Найвища вершина Анд:

  1. г. Аконкагуа;

  2. г. Мак-Кінлі;

  3. влк. Котопахі;

  4. влк. Орісабе.

2. Вологі екваторіальні ліси Південної Америки називають:

  1. пампа;

  2. сельва;

  3. гілея;

  4. льянос.

3. Крайньою західною точкою материка Південна Америка є:

  1. м. Кабу-Бранку;

  2. м. Йорк;

  3. м. Байрон;

  4. м. Паріньяс.

4. Рівнинні простори субтропічних степів Південної Америки називають:

  1. пампа;

  2. кампос;

  3. гілея;

  4. льянос.

5. Першими європейцями, що почали заселяти Південну Америку, були:

  1. англійці і французи;

  2. німці і голландці;

  3. іспанці і португальці;

  4. італійці і греки.

6. На річці Чурун у Південній Америці розташований найвищий водоспад світу:

  1. Ніагарський;

  2. Вікторія;

  3. Анхель;

  4. Ігуасу.

7. Укажіть характерні особливості клімату Патагонії.

а.)нехолодний і дуже вологий

б.)теплий і вологий

в.)дуже жаркий, улітку вологий,

узимку посушливий

г.) посушливий, зима прохолодна

Завдання 2.

«Знаю Південну Америку як свої п'ять пальців»

Умови:. Установіть відповідність між формами рельєфу та цифрами, якими вони позначені на картосхемі.( 3 контурні карти продеманстровані на дошці.)


  1. м. Гальїнас

  2. м. Фроуерд

  3. м. Паріньяс

  4. м. Кабу-Бранку

  5. Амазонська низовина

  6. Бразільське плоскогір’я

  7. Ла-Платська низовина

  8. Гори Анди

  9. Гвіанське плоскогір’я


Завдання 3.

«Третій зайвий»

Завдання заздалегідь написано на зворотній дошці, виконує один учень, доки діти працюють над наступним завданням.

  1. Альпака, вомбат, пекарі.

  2. Чилі, Марокко, Аргентина.

  3. Бербери, мулати, метиси.

  4. Муррей, Парана, Оріноко.

  5. Субтропічний, субарктичний, субекваторіальний.

  6. Дарвін, Лівінгстон, Гумбольдт.

  7. Маракайбо, Танганьїка, Поопо.

  8. Гівея, кебраччо, баобаб.

  9. Кабу-Бранку, Фроуерд, Байрон


Завдання 4.

«Чорний ящик»

  1. Цю рослину знають усі і називають «другим хлібом». Завіз її в Європу Христофор Колумб. В Іспанії її називали – «папа», в Італії – «трюфель», а у Франції – «земляне яблуко». Квітками цієї рослини англійська королева прикрашала корону. У Росії ж людей спочатку силоміць змушували розводити її. Сьогодні ця рослина росте на кожному городі. Що це? (Картопля)

  2. Із плодів цього дерева індіанці готували напій, котрий називали «тео брома» – напій богів. Він дає людині силу, енергію. Європейці стали класти в нього цукор і молоко. Що це за рослина? (Какао)

  3. У народів Америки ця рослина користувалась особливою повагою, їй присвячували вірші, пісні, легенди. Бога дощу зображали з цією рослиною. Із неї роблять борошно, олію, крохмаль, консерви. Індіанці готують мамалиґу і називають цю рослину «маїс». Що це? (Кукурудза)

Завдання 5.

«Пізнаю світ!»

Відгадай, що зображено на інтерактивній дошці.


  • гори Анди;

  • водоспад Ігуасу;

  • водоспад Анхель;

Завдання 6.

Про кого чи про що йде мова?

  • Тут водяться тварини, пристосовані до життя на деревах: мавпи, лінивці, навіть жаби і ящірки. (Сельва)

  • Відомо, що сельва подекуди затоплюється водами Амазонки та її приток. На окремих ділянках води може затримуватися до півроку, і в тих заводях багато водних рослин. Але одна вражає своїми розмірами. (Вікторія-регія)

  • Німецький учений, географ і мандрівник, який уперше описав висотну поясність в Андах і пояснив причини утворення берегових пустель (О.Гумбольдт)

  • Тим, хто живе в східній півкулі, важко уявити цих тваринок. Вони водяться у степах і пустелях. Полохливі, незграбні, не дуже кмітливі, вони стали героями багатьох казок. Якби не довжелезний хвіст, укритий роговими пластинками, їх можна було б порівняти з мініатюрними кониками у середньовічних обладунках. (Броненосці)

  • Вона займає велику територію в Південній Америці і в перекладі з мови племені кечуа означає рівнинні простори, порослі травою і позбавлені деревної рослинності. (Пампа)

  • Вони користуються великою популярністю в Південній Америці. Прилавки магазинів завалені сувенірами: срібними шпорами, яскравими пончо, фігурками з дерева і картинами з їхнім зображенням. (Гаучо)

  • Невід'ємною частиною природного комплексу саван Південної Америки є споруди у вигляді конусів. Вони такі міцні, що зруйнувати їх майже не можливо. Господарі цих червоноглинястих будівель завдають шкоди людям, бо живляться деревиною, псують меблі, харчові припаси. (Терміти)

  • На Тихоокеанському узбережжі Південної Америки в пустелі Атакама утворилися незвичайні корисні копалини – чилійська селітра, що використовується для виробництва пороху, добрив і кислот. Відомо, що виникли вони з пташиного посліду. Як його називають? (Гуано)

  • Ця риба-хижак сягає до 30см. Вона має міцні щелепи і зуби, які, наче лезо, можуть відрізати шмат м'яса. Місцеві жителі використовували щелепи як ножиці. Ці риби полюють зграєю і реагують на шум або кров. (Піраньї)

  • Один із перших натуралістів, який пройшов уздовж усього узбережжя Південної Америки. Він зібрав численні колекції тварин і рослин. (Чарльз Дарвін)

  • Цей штормовий вітер, що проривається з боку Анд, несе різке зниження температури і доходить аж до узбережжя Атлантичного океану. Як він називається? (Пампейро)

  • Усім відомо, що нащадків від шлюбу негрів з європейцями називають мулатами. Індіанців і негрів – самбо. А як називають нащадків від шлюбів європейців з індіанцями? (Метиси)

Завдання 7.

«Чия столиця?»

На інтерактивній дошці (або за допомогою проектора) зображено політичну карту Південної Америки без столиць. Числами позначені назви столиць, їх потрібно розмістити відповідно до країн материка на карті.

Умова: Установити відповідність між країнами Південної Америки та їх столицями.

Завдання 8.

Кожна команда отримує пазл Південної Америки. ( Виконнання 7 хв.)

Завдання 9.

Що зайвє? Кожній команці надається слайд, потрібно знайти зайве.

V. Підсумки уроку.

Перегляд відеоролика «Південна Америка очима науковців.»

Учитель перевіряє роботи учнів з метою контролю і, враховуючи активну участь на уроці, виставляє підсумкову оцінку.

VI. Д.З



поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Щасливий випадок урок- гра «птахи І ссавці» мета
Мета: розширити І поглибити знання учнів про клас птахи І ссавці. Розвивати вміння учнів, поєднувати знання з біології з іншими науками....

3 клас Підготувала
Мета. Розширити знання учнів про Сумську область, формувати громадянські якості: патріотизм, людяність, працьовитість; розвивати...

7 клас стихійні явища природи. Екологічні проблеми африки мета
Обладнання: фізична карта Африки, підручники, атласи, комп’ютер, мультимедійний проектор

Конспекти уроків 9 клас Тема. Травлення. Органи травлення
...

Урок я І Україна 2 клас Вчитель Шамко Валентина Павлівна Тема: Весна....
Мета: продовжити формувати уявлення про неживу природу,вчити виявляти І з’ясовувати зміни,що

5 6 клас
Мета заходу: закріпити знання учнів про сезонні зміни в природі, будову рослинного І тваринного організму, різноманітність рослинного...

Дорожня карта”: “Зарубіжна література”, 5 клас 12-річної школи юрій ковбасенко
Адже будь-яку діяльність можна порівняти з подоланням певного шляху. А коли цей шлях новий, то дійсно доречно вивчити його “карту”...

На урок у другий клас
Мета: ознайомити учнів з різноманітним світом тварин, формувати поняття «звірі», «птахи», «комахи», вчити розпізнавати їх за істотними...

«Організм І середовище існування організмів» ( 11 клас) 1
«Організм І середовище існування організмів» ( 11 клас) До якого способу життя пристосована тварина з наступним описом: дуже розвинені...

Урок №13 Географія Дата : 09. 12. 2013р. Клас 10 Тема : Глобальні проблеми людства
Мета: Узагальнити І систематизувати знання учнів про основні глобальні проблеми людства. Встановити причини їх виникнення та загострення...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




b.ocvita.com.ua
Головна сторінка